VegaPédia - Utolsó kommentek
blfr8@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://vegapedia.blog.hu/2020/04/17/vegan_vadas_zsemlegomboccal_az_uj_favorit/full_commentlist/1#c40052742
Válasz erre: Vegán vadas zsemlegombóccal - az új favorit
2021-03-26T15:42:42+01:00
2021-03-26T15:42:42+01:00
noccka
http://blog.hu/user/164102
Elképesztő azért ami itt a kommentszekcióban megy.. Mire jó ez a gyűlölködés...? Pedig elég egyszerű: ha nem tetszik, nem kell elolvasni, megfőzni és kész.<br />
Aki meg vega, vagy vegán, hadd egye azt amit és ahogy szeretne.
https://vegapedia.blog.hu/2020/11/28/vegan_halaszle_hohoho-_siman/full_commentlist/1#c39310212
Válasz erre: Vegán halászlé? Hohoho - simán!
2020-11-30T00:19:28+01:00
2020-11-30T00:19:28+01:00
élhetetlen
http://blog.hu/user/648369
<a href="https://vegapedia.blog.hu/2020/11/28/vegan_halaszle_hohoho-_siman?full_commentlist=1#c39309390" class="reply_nick_86519" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 39309390 );">@motoroskonyhaja</a>: Tudod, engem nem zavarna, hogy mit és hogyan főznek, mit esznek, csak találnának fantázia neveket, vagy olyan nevet, aminek köze van az ételhez. Mert az általad írott példákban van logika, Székely (József) féle káposzta, halász módra főzött lé, csak rövidültek, egyszerűsödtek kicsit. Ha erre a „vegán halászlére”, azt mondják, hogy padlizsán piroska, paprikás padlizsán leves, papad leves, vagy a „vegán húslevesre”, hogy tökjava leves, vagy ami tényleg, hogy tökbél leves, egy szót sem szólok. (De, mint írtam, a sült padlizsán szelet, az nem vegán sült tarja szelet).
https://vegapedia.blog.hu/2020/11/28/vegan_halaszle_hohoho-_siman/full_commentlist/1#c39309390
Válasz erre: Vegán halászlé? Hohoho - simán!
2020-11-29T22:44:26+01:00
2020-11-29T22:44:26+01:00
motoroskonyhaja
http://blog.hu/user/86519
<a href="https://vegapedia.blog.hu/2020/11/28/vegan_halaszle_hohoho-_siman?full_commentlist=1#c39303008" class="reply_nick_648369" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 39303008 );">@élhetetlen</a>: Sajnos feleslegesen írod. Ha már a színe piros, és az alkatrészek úgy néznek ki, mintha, akkor lehet az halászlé, pörkölt,, bármi. Ugyebár a halászlében sincs halász, ahogy a székelykáposztából is hiányzik a székely :) (ami amúgy sem a székelyekről kapta a nevét).<br />
Itt ideológia van, nem is pici. Csináljunk úgy, mintha. Ennek az alakja olyan, mint a. Folytathatnám a sort. Önigazolás ezerrel, hogy ugye milyen finom Drágám? Ugye tényleg olyan, mintha, pedig semmi köze hozzá.<br />
<br />
Az, hogy konyhatechnológiából és alapanyag-imseretből eléggé alul vagyunk nem baj, forró vízben áztatjuk az algalapot 10 percig. Az, hogy milyen algát az kit érdekel, a Tescóban, Auchanban, ezoterikus- vagy vega csillámóni boltban ezt kaptuk, ezt ajánlották. Én norira tippelek, hiszen algalapot írnak, aminek csak árt a forró víz (csak a példa kedvéért: a C vitamin cirka 40 fokon bomlani kezd), de nem baj, így a jó! Amúgy nem is kell áztatni, mert a hő hatásától magától puhul kb. 1 másodperc alatt, ahogy Japánban megismertem ezt az algafajtát is, amikor kint tanultam főzni. De lehet wakame, hijiki, kombu az az alga, ki tudja. Ja, a kombut IS szobahőmérsékleten kellene áztatni vagy 30 percig ELŐTTE felvágva, a többit fel sem kell vágni, mind az alakjuk, mind a szerkezetük miatt. Ez olyan, mint amikor azt olvasom egy receptnél, hogy x dkg marhahús, vagy y dkg sertéshús. Oké, de MELYIK része? <br />
<br />
Ez most nagyon trendi, mutassuk meg a világnak milyen menők és különegesek vagyunk.<br />
Szerintem most sem sikerült, pedig rengeteg, valóban jó vega recept létezik. Ház ez nem az, ahogy az étel neve sem...
https://vegapedia.blog.hu/2020/11/28/vegan_halaszle_hohoho-_siman/full_commentlist/1#c39305172
Válasz erre: Vegán halászlé? Hohoho - simán!
2020-11-29T13:35:30+01:00
2020-11-29T13:35:30+01:00
yerico1
http://blog.hu/user/74736
<a href="https://vegapedia.blog.hu/2020/11/28/vegan_halaszle_hohoho-_siman?full_commentlist=1#c39303008" class="reply_nick_648369" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 39303008 );">@élhetetlen</a>: Az a jó a padlizsánban, hogy abból lehet húsleves, szilvásgombóc, halászlé, de akár kakaóscsiga is. Csak kis fantázia kell hozzá. A könyvespolc még kitalálás alatt.
https://vegapedia.blog.hu/2020/11/28/vegan_halaszle_hohoho-_siman/full_commentlist/1#c39305156
Válasz erre: Vegán halászlé? Hohoho - simán!
2020-11-29T13:33:52+01:00
2020-11-29T13:33:52+01:00
yerico1
http://blog.hu/user/74736
Javasolnám még a műanyag acél, rozsdamentes vasoxid, és az állatmentes állatkert fogalmának bevezetését is. Mennyivel egyszerűbb lenne mondjuk répát és petrezselymet kiállítani oroszlán helyett, a szirtisas lehetne paradicsom, a víziló meg konzervgomba. Rengeteget megspórolnánk, az élmény meg majdnem ugyanaz lenne.
https://vegapedia.blog.hu/2020/11/28/vegan_halaszle_hohoho-_siman/full_commentlist/1#c39303764
Válasz erre: Vegán halászlé? Hohoho - simán!
2020-11-29T09:50:23+01:00
2020-11-29T09:50:23+01:00
herut
http://blog.hu/user/191039
Soha nem értettem,hogy egy vegán ételt miért kell nem vegán ételnévvel illetni. Mindhárom előttem szólóval/íróval egyetértek.
https://vegapedia.blog.hu/2020/11/28/vegan_halaszle_hohoho-_siman/full_commentlist/1#c39303008
Válasz erre: Vegán halászlé? Hohoho - simán!
2020-11-29T00:26:51+01:00
2020-11-29T00:26:51+01:00
élhetetlen
http://blog.hu/user/648369
Tudom, hogy feleslegesen írom, és nem először, és nem érdekel benneteket, de tényleg összehozhatnátok egy vegán bizottságot, ahol kitaláljátok az ételeitek nevét. Ha új kaja, legyen új név. Ez a vegán halászlé, ez olyan szánalmas. Ha máshogy darabolod, akkor vegán csirkepörkölt lehet? Imádom a padlizsánt, majdnem mindig van lesütve itthon, nagy tételben sütöm, csak úgy szeletben, aztán megy a fagyóba egy része, de eszembe sem jutna vegán sült tarjának nevezni, akkor sem, ha a szelet, az szelet. Értem, hogy amit csináltok, így is jövedelmez, de semmi szakmai önbecsülés, vagy a hagyományos gasztronómiai meghatározások tiszteletben tartása nem szempont?
https://vegapedia.blog.hu/2020/11/28/vegan_halaszle_hohoho-_siman/full_commentlist/1#c39302996
Válasz erre: Vegán halászlé? Hohoho - simán!
2020-11-29T00:23:11+01:00
2020-11-29T00:23:11+01:00
Yamaha FJR1300
http://blog.hu/user/1552178
Nincs bajom a vegánokkal,de ez a cucc már egy erős " pride" kategória.mitől halászlé ez???? Megérett a világ a pusztulàsra.Eszemfaszommegáll
https://vegapedia.blog.hu/2020/11/28/vegan_halaszle_hohoho-_siman/full_commentlist/1#c39302978
Válasz erre: Vegán halászlé? Hohoho - simán!
2020-11-29T00:16:34+01:00
2020-11-29T00:16:34+01:00
Yamaha FJR1300
http://blog.hu/user/1552178
Ezt kár volt.Trendi.Ja nem.Bocsi.
https://vegapedia.blog.hu/2020/11/20/hogyan_keszul_a_vegan_olajmentes_rantas_habaras/full_commentlist/1#c39253850
Válasz erre: Hogyan készül a vegán/olajmentes rántás, habarás?
2020-11-20T22:27:57+01:00
2020-11-20T22:27:57+01:00
élhetetlen
http://blog.hu/user/648369
Nem vagyok vegán/vega, de megnézem a műsorodat, ha címlapon van, frappáns, szórakoztató, biztosan van, akinek hasznos is. Az nem nagy különbség ízben, hogy én tejföllel habarok, te növényi tejjel, (főleg, ha megküldöd egy kis citromlével), de azt az életben nem fogom megérteni, hogy mit keres a hagyma és a fokhagyma a finomfőzelékben. Csak elrontja. Persze, ez csak az én véleményem. További jó munkát!
https://vegapedia.blog.hu/2020/11/06/mit_toltsek_a_vegan_toltott_kaposztamba/full_commentlist/1#c39195354
Válasz erre: Mit töltsek a vegán töltött káposztámba?
2020-11-08T20:19:47+01:00
2020-11-08T20:19:47+01:00
Japersze
http://blog.hu/user/1493566
De miért akarsz töltöttkáposztát enni, ami nyilván attól az, ami, mert hús van benne. Olvassz ki egy kis mirelit brokkolit, oszt zabáld azt.
https://vegapedia.blog.hu/2020/11/06/mit_toltsek_a_vegan_toltott_kaposztamba/full_commentlist/1#c39194836
Válasz erre: Mit töltsek a vegán töltött káposztámba?
2020-11-08T18:15:09+01:00
2020-11-08T18:15:09+01:00
HgGina
http://blog.hu/user/77534
Azt mondják, az ember azzá válik, amit elfogyaszt. Ezek szerint a vegán az káposzta, spenót (agyilag egyértelműen). Ezek szerint nyugodtan lehet tölteni a káposztát vegánnal és bármilyen növényevő állattal is. A vegánt ajánlom inkább. Annyival hamarabb elfogynak. Ez pedig kifejezetten jól hat a darwini törzsfejlődésre.
https://vegapedia.blog.hu/2020/11/06/mit_toltsek_a_vegan_toltott_kaposztamba/full_commentlist/1#c39193818
Válasz erre: Mit töltsek a vegán töltött káposztámba?
2020-11-08T13:54:45+01:00
2020-11-08T13:54:45+01:00
kakukkboy
http://blog.hu/user/114517
Ez nem töltöttkáposzta.
https://vegapedia.blog.hu/2020/11/06/mit_toltsek_a_vegan_toltott_kaposztamba/full_commentlist/1#c39192406
Válasz erre: Mit töltsek a vegán töltött káposztámba?
2020-11-08T05:22:48+01:00
2020-11-08T05:22:48+01:00
DFK
http://blog.hu/user/148783
Folyékony füst, na ennyit az egészséges vegánságról.
https://vegapedia.blog.hu/2020/11/06/mit_toltsek_a_vegan_toltott_kaposztamba/full_commentlist/1#c39191026
Válasz erre: Mit töltsek a vegán töltött káposztámba?
2020-11-07T20:39:24+01:00
2020-11-07T20:39:24+01:00
Kopasz Szuzukis
http://blog.hu/user/77790
Konzerv vörösbab, padlizsán és tahini helyett csicseriborsó! A száraz csicseriborsót egy napra beáztatni. Az áztatóvíz lesz a felöntőlé. A megduzzadt csicseriborsót aprítóban finomra vágni. Kötőanyagnak egy evőkanálnyi lenmaglisztet keverni.
https://vegapedia.blog.hu/2020/11/06/mit_toltsek_a_vegan_toltott_kaposztamba/full_commentlist/1#c39189740
Válasz erre: Mit töltsek a vegán töltött káposztámba?
2020-11-07T17:28:13+01:00
2020-11-07T17:28:13+01:00
enrikokaruszo
http://blog.hu/user/1416728
fából vaskarika
https://vegapedia.blog.hu/2020/10/29/itt_az_ido_vegan_burgert_kesziteni_otthon_is/full_commentlist/1#c39151272
Válasz erre: Itt az idő vegán burgert készíteni otthon is!
2020-10-30T13:23:35+01:00
2020-10-30T13:23:35+01:00
Alick
http://blog.hu/user/824438
Igenis az ember mindenevő! felháborító, hogy a Mekiben nem lehet szöcskeburgert és gilisztaturmixot kapni!!<br />
:)
https://vegapedia.blog.hu/2020/10/29/itt_az_ido_vegan_burgert_kesziteni_otthon_is/full_commentlist/1#c39149982
Válasz erre: Itt az idő vegán burgert készíteni otthon is!
2020-10-30T07:33:38+01:00
2020-10-30T07:33:38+01:00
tompus
http://blog.hu/user/51185
Inkább pszichológus kellene nektek.
https://vegapedia.blog.hu/2020/10/29/itt_az_ido_vegan_burgert_kesziteni_otthon_is/full_commentlist/1#c39149930
Válasz erre: Itt az idő vegán burgert készíteni otthon is!
2020-10-30T06:38:06+01:00
2020-10-30T06:38:06+01:00
rnz
http://blog.hu/user/941565
A hamburgerek felfújható guminője... :D<br />
<a rel="nofollow" href="https://www.youtube.com/watch?v=z0O_VYcsIk8&ab_channel=AwakenWithJP">www.youtube.com/watch?v=z0O_VYcsIk8&ab_channel=AwakenWithJP</a>
https://vegapedia.blog.hu/2020/10/29/itt_az_ido_vegan_burgert_kesziteni_otthon_is/full_commentlist/1#c39149894
Válasz erre: Itt az idő vegán burgert készíteni otthon is!
2020-10-30T05:06:01+01:00
2020-10-30T05:06:01+01:00
DFK
http://blog.hu/user/148783
A vegàn ne egyen hamburgert.
https://vegapedia.blog.hu/2020/10/29/itt_az_ido_vegan_burgert_kesziteni_otthon_is/full_commentlist/1#c39149892
Válasz erre: Itt az idő vegán burgert készíteni otthon is!
2020-10-30T04:59:36+01:00
2020-10-30T04:59:36+01:00
Inkvizítor666
http://blog.hu/user/1351308
Büdös gyökér Vegán majmok annyira szánalmas az erőlködésetek
https://vegapedia.blog.hu/2020/09/18/vegan_chilis_bab_igen_ebbol_is_van_vegan_valtozat/full_commentlist/1#c38977354
Válasz erre: Vegán chilis bab - igen, ebből is van vegán változat!
2020-09-22T16:48:13+02:00
2020-09-22T16:48:13+02:00
Bkkzol
http://blog.hu/user/1301680
<a href="https://vegapedia.blog.hu/2020/09/18/vegan_chilis_bab_igen_ebbol_is_van_vegan_valtozat?full_commentlist=1#c38977128" class="reply_nick_290897" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38977128 );">@Andrass9</a>: Sőőőőtt.... még finomabb is konzerv ( különösen ha a konzerválóanyagon kívül ízfokozót is tertelmaz). Valóban.
https://vegapedia.blog.hu/2020/09/18/vegan_chilis_bab_igen_ebbol_is_van_vegan_valtozat/full_commentlist/1#c38977128
Válasz erre: Vegán chilis bab - igen, ebből is van vegán változat!
2020-09-22T15:38:11+02:00
2020-09-22T15:38:11+02:00
Andrass9
http://blog.hu/user/290897
<a href="https://vegapedia.blog.hu/2020/09/18/vegan_chilis_bab_igen_ebbol_is_van_vegan_valtozat?full_commentlist=1#c38972214" class="reply_nick_1301680" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38972214 );">@Bkkzol</a>: Ezekkel a konzervekkel nincs semmi baj! Friss alapanyagokból sem lesz ízesebb az étel, mint velük.
https://vegapedia.blog.hu/2020/09/18/vegan_chilis_bab_igen_ebbol_is_van_vegan_valtozat/full_commentlist/1#c38972214
Válasz erre: Vegán chilis bab - igen, ebből is van vegán változat!
2020-09-21T13:46:58+02:00
2020-09-21T13:46:58+02:00
Bkkzol
http://blog.hu/user/1301680
konzerv, konzerv, konzerv.... biztos fincsi....
https://vegapedia.blog.hu/2020/09/11/ez_mehet_a_tesztadra_3_vegan_pesto/full_commentlist/1#c38926386
Válasz erre: Ez mehet a tésztádra: 3 vegán pesto
2020-09-12T09:41:58+02:00
2020-09-12T09:41:58+02:00
egyinges
http://blog.hu/user/501788
<a href="https://vegapedia.blog.hu/2020/09/11/ez_mehet_a_tesztadra_3_vegan_pesto?full_commentlist=1#c38926134" class="reply_nick_733286" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38926134 );">@eßemfaßom meg áll</a>: Mi Pecorino sajtot teszünk bele, tökéletes lesz tőle.
https://vegapedia.blog.hu/2020/09/11/ez_mehet_a_tesztadra_3_vegan_pesto/full_commentlist/1#c38926182
Válasz erre: Ez mehet a tésztádra: 3 vegán pesto
2020-09-12T09:09:09+02:00
2020-09-12T09:09:09+02:00
Alick
http://blog.hu/user/824438
<a href="https://vegapedia.blog.hu/2020/09/11/ez_mehet_a_tesztadra_3_vegan_pesto?full_commentlist=1#c38926134" class="reply_nick_733286" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38926134 );">@eßemfaßom meg áll</a>: Ez olyasmi, mint a hamisgulyás. :)
https://vegapedia.blog.hu/2020/09/11/ez_mehet_a_tesztadra_3_vegan_pesto/full_commentlist/1#c38926134
Válasz erre: Ez mehet a tésztádra: 3 vegán pesto
2020-09-12T08:57:42+02:00
2020-09-12T08:57:42+02:00
eßemfaßom meg áll
http://blog.hu/user/733286
A pestoban van parmezán (vagy minimum valami hasonló jellegű sajt). Ha nincs akkor nem pesto.
https://vegapedia.blog.hu/2020/09/04/desszert_reggeli_uzsonna_vegan_turokrem/full_commentlist/1#c38910016
Válasz erre: Desszert, reggeli, uzsonna: vegán túrókrém
2020-09-08T04:57:36+02:00
2020-09-08T04:57:36+02:00
Örömhernyó
http://blog.hu/user/1476122
Miért kell nemvegán ételek nevét ráragasztani egy amúgy nem rossz vegán ételre?<br />
Én a köleskrém receptjére inkább kattintottam volna, mint a vegán túrókrémre. Ugyanis én szeretem a vegán ételeket, csak mellettük eszem hús és tejalapú ételeket is.<br />
<br />
Mi a következő? Vegán tonhalkrém? Ami valójában guacamole?<br />
Ez olyan nyakatekert megfogalmazás, mint a növényi tej. Olyan nincs.<br />
<br />
A vega ételek is lehetnek jók, csak saját jogukon és saját nevük alatt kellene azoknak lenniük.
https://vegapedia.blog.hu/2020/09/04/desszert_reggeli_uzsonna_vegan_turokrem/full_commentlist/1#c38902456
Válasz erre: Desszert, reggeli, uzsonna: vegán túrókrém
2020-09-06T00:12:39+02:00
2020-09-06T00:12:39+02:00
élhetetlen
http://blog.hu/user/648369
Nem vegán túrókrém, hanem köleskrém. Attól, hogy a nevén nevezitek, még ugyan olyan jó lehet. Ez olyan szánalmas. Írhattad volna, hogy köleskrém, ami a túrókrémhez hasonlóan használható. „Önmagában is nagyon finom reggeli, desszert, uzsonna, de felhasználva kenhetjük palacsintára”, stb. Elhiszem, hogy ebből, amit csinálsz/csináltok is meg lehet élni, de mikor juttok el oda, hogy, ha már az ételeket megreformáltátok, boldogultok a megnevezésükkel is? Adjatok már magatokra! Túró nélküli túrókrém. Ja.
https://vegapedia.blog.hu/2020/08/28/vegan_bundaskenyer_tuti_reggeli_tizorai_uzsonna/full_commentlist/1#c38884104
Válasz erre: Vegán bundáskenyér - tuti reggeli, tízórai, uzsonna
2020-09-02T11:42:44+02:00
2020-09-02T11:42:44+02:00
enpera
http://blog.hu/user/174989
<a href="https://vegapedia.blog.hu/2020/08/28/vegan_bundaskenyer_tuti_reggeli_tizorai_uzsonna?full_commentlist=1#c38867860" class="reply_nick_1550506" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38867860 );">@trollbaverő</a>: bocsánat hogy van véleményem... amúgy a kérdésemre válaszolj, ha már vegán, miért kell mindenképpen hasonlítani egy nem vega/nem vegán ételre?
https://vegapedia.blog.hu/2020/08/14/vegan_mac_n_cheese_nem_sajtos_de_brutal_finom/full_commentlist/1#c38879506
Válasz erre: Vegan mac'n'cheese - nem sajtos, de brutál finom!
2020-09-01T12:49:51+02:00
2020-09-01T12:49:51+02:00
eßemfaßom meg áll
http://blog.hu/user/733286
<a href="https://vegapedia.blog.hu/2020/08/14/vegan_mac_n_cheese_nem_sajtos_de_brutal_finom?full_commentlist=1#c38870036" class="reply_nick_1550506" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38870036 );">@trollbaverő</a>: "Az elved szerint a citromjégkrémet citromaroma és szinezék jégkrémnek kelleme hívni?"<br />
<br />
Nem, mert a citromjégkrém az 15%+ citromból kell készüljön. Ha 15%-nál kevesebb citromot tartalmaz akkor már csak citromos jégkrém lehet a neve, ha pedig csak aromát tartalmaz akkor citrom ízű jégkrém nevet szabad neki adni.
https://vegapedia.blog.hu/2020/08/28/vegan_bundaskenyer_tuti_reggeli_tizorai_uzsonna/full_commentlist/1#c38879464
Válasz erre: Vegán bundáskenyér - tuti reggeli, tízórai, uzsonna
2020-09-01T12:40:15+02:00
2020-09-01T12:40:15+02:00
eßemfaßom meg áll
http://blog.hu/user/733286
<a href="https://vegapedia.blog.hu/2020/08/28/vegan_bundaskenyer_tuti_reggeli_tizorai_uzsonna?full_commentlist=1#c38867860" class="reply_nick_1550506" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38867860 );">@trollbaverő</a>: ezért regisztrálni egy nicket maga a trollkodás :)
https://vegapedia.blog.hu/2020/08/28/vegan_bundaskenyer_tuti_reggeli_tizorai_uzsonna/full_commentlist/1#c38878920
Válasz erre: Vegán bundáskenyér - tuti reggeli, tízórai, uzsonna
2020-09-01T10:07:05+02:00
2020-09-01T10:07:05+02:00
Void Bunkoid
http://blog.hu/user/169086
<a href="https://vegapedia.blog.hu/2020/08/28/vegan_bundaskenyer_tuti_reggeli_tizorai_uzsonna?full_commentlist=1#c38869948" class="reply_nick_1550506" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38869948 );">@trollbaverő</a>: "És mindenkinek zárt csoportban kellene lenni, akikkel nem értész egyet?"<br />
<br />
Nem. De ha valaki az emberiség 90 százaléka számára orbitális (és totál tudománytalanul egészségesnek nevezett) faszságokat elég agresszíven tol le ennek a 90 százaléknak a torkán, ráadásul némi felsőbbrendűségi érzettel párosítva és nyilvánosan, akkor ne csodálkozz, ha ellenvéleménybe ütközöl.<br />
<br />
És igen, akkor ezt a négy fal között illik csinálni. Nem bűncselekmény, de ha a mások orra előtt csinálod, és még le is nézed a többséget, hogy nem azt csinálja, mint te, akkor nem való közösségbe, max zárt csoportba.<br />
<br />
Az irigységgel kapcsolatban meg....szerinted én örömmel ennék egy kib*szott csicseriborsócsirizbe forgatott pirított kenyeret? Naaa menj, már :))))))
https://vegapedia.blog.hu/2020/08/14/vegan_mac_n_cheese_nem_sajtos_de_brutal_finom/full_commentlist/1#c38871114
Válasz erre: Vegan mac'n'cheese - nem sajtos, de brutál finom!
2020-08-30T18:19:32+02:00
2020-08-30T18:19:32+02:00
élhetetlen
http://blog.hu/user/648369
<a href="https://vegapedia.blog.hu/2020/08/14/vegan_mac_n_cheese_nem_sajtos_de_brutal_finom?full_commentlist=1#c38870036" class="reply_nick_1550506" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38870036 );">@trollbaverő</a>: Csak zárásként, mert én sem akarok vitatkozni. A citromaroma citromból készül, míg a vegán húsleves nem húsból. „Mégsem kezdek egy "hagyományos" receptoldalon kommentelgetni, hogy az állati eredetú kaja miért rossz!”. Egy szóval sem írtam, hogy a vegán konyha rossz, csak az elnevezések zavarnak. Mint már írtam, nem értem, hogy egy vegánt miért a „hús” szóval akartok bevonzani. „A rántott szejtán pl. még valós is lehet.” <a rel="nofollow" href="http://kertkonyha.hu/2014/08/13/rantott-hus-vegetarianus/">kertkonyha.hu/2014/08/13/rantott-hus-vegetarianus/</a> , Csak azt nem értem, miért kell húsnak hívni. És ebben nincs semmi rosszindulat. Ezt is írtam: Elég sokan vagytok, nyissatok egy ötletbörzét az ételek elnevezésére. Egyébként béke!
https://vegapedia.blog.hu/2020/08/28/vegan_bundaskenyer_tuti_reggeli_tizorai_uzsonna/full_commentlist/1#c38870032
Válasz erre: Vegán bundáskenyér - tuti reggeli, tízórai, uzsonna
2020-08-30T13:53:12+02:00
2020-08-30T13:53:12+02:00
Nylul
http://blog.hu/user/202868
<a href="https://vegapedia.blog.hu/2020/08/28/vegan_bundaskenyer_tuti_reggeli_tizorai_uzsonna?full_commentlist=1#c38869948" class="reply_nick_1550506" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38869948 );">@trollbaverő</a>: Onnantól kezdve, hogy egy cikk publikus, és kommentelhető, onnantól kommentelni fognak. Ha ezt valaki nem bírja elviselni, akkor ne írjon publikus, kommentelhető cikket.
https://vegapedia.blog.hu/2020/08/28/vegan_bundaskenyer_tuti_reggeli_tizorai_uzsonna/full_commentlist/1#c38869600
Válasz erre: Vegán bundáskenyér - tuti reggeli, tízórai, uzsonna
2020-08-30T12:31:09+02:00
2020-08-30T12:31:09+02:00
Nylul
http://blog.hu/user/202868
@trollbaverő: Akkor miért a blog.hu-n osztjátok az észt, miért nem egy privát facebook csoportban?
https://vegapedia.blog.hu/2020/08/14/vegan_mac_n_cheese_nem_sajtos_de_brutal_finom/full_commentlist/1#c38868070
Válasz erre: Vegan mac'n'cheese - nem sajtos, de brutál finom!
2020-08-30T00:28:55+02:00
2020-08-30T00:28:55+02:00
élhetetlen
http://blog.hu/user/648369
<a href="https://vegapedia.blog.hu/2020/08/14/vegan_mac_n_cheese_nem_sajtos_de_brutal_finom?full_commentlist=1#c38867918" class="reply_nick_1550506" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38867918 );">@trollbaverő</a>: Meg tudod mondani, hogy miért sajtos tészta az, amiben nincs sajt? Megnevezés? A zöldsédleves nevében sincsen felsorolva az összes zöldség neve, ez az étel lehetne krumpli mártásos tészta, fűszeres krumpli mártásos tészta, csőben sült krumpli mártásos tészta. De miért én találjak ki vegán neveket? Függetlenül attól, hogy eszem húst is, sokkal több zöldség fogy nálam, mint hús. A kedvenc reggelim a natúr padlizsán szelet, kevés olajon megsütve, de eszembe sem jut vegán natúr sertésszeletnek hívni. Fokhagymát ugyan nem eszek, de ha azt is tennék a padlizsánra, akkor sem nevezném vegán cigánypecsenyének. Érted, zsenikém? A mire hasonlít meg egy kicsit összetettebb kérdés. Kinézetre, vagy ízre? Nem tudom, van-e már vegán rántott csirkecomb, vagy még ezután jön, amikor egy pácikára ráformáztok valamit, ami jó is lehet, csak ne hívjátok vegán csirkecombnak. Ebben a blogban volt már a vegán húsleves, azt is lehetne tökbél levesnek hívni, ha már az. „és nem csak beleszól abba, amihez semmi köze”. Miért nincs közöm ahhoz, hogy hogyan torzítjátok a magyar nyelvet? És, rántott hús (vegetáriánus). Miért nem rántott szejtán szelet, ha egyébként az?
https://vegapedia.blog.hu/2020/08/28/vegan_bundaskenyer_tuti_reggeli_tizorai_uzsonna/full_commentlist/1#c38867860
Válasz erre: Vegán bundáskenyér - tuti reggeli, tízórai, uzsonna
2020-08-29T22:39:58+02:00
2020-08-29T22:39:58+02:00
No, ti szépen összejöttek itt, hogy megbeszéljétek, amihez SEMMI KÖZÖTÖK! Ez egy vegán recept, vegán emberektől, vegán embereknek egy VEGÁN BLOGON!!! Nem a csulok-pacal-sonka-tojas.hu-n jelent meg, ti mégis idejöttök okoskodni. De miért is?<br />
<br />
@Inkvizítor666: képzeld, tojás nélkül is működik, ma is ilyet ettem. Anyázás nélkül..<br />
@DFK: DE! Volt rajta bunda :D <br />
@enpera: Megsértjük a kajádat? Bocsi.<br />
@egyinges: Szép sztori. de kit érdekel??? Talán a troll haverjaidat? -> saját blog<br />
@Fellegjáró Marci: nem hiába Skywalker a képed... Nemcsak azt döntöd el, hogy ki mit egyen, hanem azt is tudod, hogy ki a buzi... Nahiszen... <br />
@Andrass9: szerinted mindenki vegánként születik? Nem evett sosem tojást? Szerintem talán te is okos gyerekként születtél. <br />
@Bkkzol: nem kell idejönni, nem kell nézni, nem kell pofázni :D <br />
@Void Bunkoid: 1. pont stimmel, a többi olyan, mint az írásaitok. Irigy! :) <br />
<br />
Lehet földbedöngölni! Start! Puszi...
https://vegapedia.blog.hu/2020/08/28/vegan_bundaskenyer_tuti_reggeli_tizorai_uzsonna/full_commentlist/1#c38866650
Válasz erre: Vegán bundáskenyér - tuti reggeli, tízórai, uzsonna
2020-08-29T17:45:54+02:00
2020-08-29T17:45:54+02:00
Void Bunkoid
http://blog.hu/user/169086
<a href="https://vegapedia.blog.hu/2020/08/28/vegan_bundaskenyer_tuti_reggeli_tizorai_uzsonna?full_commentlist=1#c38865152" class="reply_nick_290897" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38865152 );">@Andrass9</a>: az átlag vegán onnan, hogy még mielőtt meghülyült, még evett tojást/húst, és<br />
<br />
1. emlékszik az ízére, és<br />
<br />
2. kurvára kívánja is, különben nem akarna állandóan mindenevő-kajákra hasonlító ennivalókat pótkészíteni.<br />
<br />
Ez nem bundáskenyér, ez egy furaízű palacsintatészta-szerűségbe (ja abba is kéne tojás) tunkolt pirítós. Főleg, hogy nem olajban (igen, olajbaN, és nem "olajba", kedves cikkíró) sül ki, akkor meg pláne pirítós.<br />
<br />
De már említettem többször - a legtöbb vegán ha berúg, eszik húst. Részeg ember nem hazudik :)
https://vegapedia.blog.hu/2020/08/28/vegan_bundaskenyer_tuti_reggeli_tizorai_uzsonna/full_commentlist/1#c38866268
Válasz erre: Vegán bundáskenyér - tuti reggeli, tízórai, uzsonna
2020-08-29T15:41:22+02:00
2020-08-29T15:41:22+02:00
Bkkzol
http://blog.hu/user/1301680
<a href="https://vegapedia.blog.hu/2020/08/28/vegan_bundaskenyer_tuti_reggeli_tizorai_uzsonna?full_commentlist=1#c38865152" class="reply_nick_290897" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38865152 );">@Andrass9</a>: a feketesó legyen a legnagyobb élvezetük!
https://vegapedia.blog.hu/2020/08/28/vegan_bundaskenyer_tuti_reggeli_tizorai_uzsonna/full_commentlist/1#c38866260
Válasz erre: Vegán bundáskenyér - tuti reggeli, tízórai, uzsonna
2020-08-29T15:40:20+02:00
2020-08-29T15:40:20+02:00
Bkkzol
http://blog.hu/user/1301680
Borzasztó kinézetű valami. A bundáskenyér megnevezést nem érdemli meg... szárazon sütve sütőpapíron.... gusztustalan egy recept!
https://vegapedia.blog.hu/2020/08/28/vegan_bundaskenyer_tuti_reggeli_tizorai_uzsonna/full_commentlist/1#c38865152
Válasz erre: Vegán bundáskenyér - tuti reggeli, tízórai, uzsonna
2020-08-29T10:52:07+02:00
2020-08-29T10:52:07+02:00
Andrass9
http://blog.hu/user/290897
"fél kiskanál fekete só - tojásos ízért" ??? Honnan tudod, milyen a tojásos íz? Én tudom, de azt is, hogy semmi köze a fekete sóhoz :)
https://vegapedia.blog.hu/2020/08/28/vegan_bundaskenyer_tuti_reggeli_tizorai_uzsonna/full_commentlist/1#c38864864
Válasz erre: Vegán bundáskenyér - tuti reggeli, tízórai, uzsonna
2020-08-29T09:55:04+02:00
2020-08-29T09:55:04+02:00
enpera
http://blog.hu/user/174989
<a href="https://vegapedia.blog.hu/2020/08/28/vegan_bundaskenyer_tuti_reggeli_tizorai_uzsonna?full_commentlist=1#c38864592" class="reply_nick_501788" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38864592 );">@egyinges</a>: meg mellé ez a hamis megmentjükaFöldet ideológia...
https://vegapedia.blog.hu/2020/08/07/vegan_husleves_nem_csak_vasarnapi_asztalra/full_commentlist/1#c38864858
Válasz erre: Vegán húsleves - nem csak vasárnapi asztalra
2020-08-29T09:53:41+02:00
2020-08-29T09:53:41+02:00
enpera
http://blog.hu/user/174989
Ez egy zöldségleves.
https://vegapedia.blog.hu/2020/08/28/vegan_bundaskenyer_tuti_reggeli_tizorai_uzsonna/full_commentlist/1#c38864852
Válasz erre: Vegán bundáskenyér - tuti reggeli, tízórai, uzsonna
2020-08-29T09:51:46+02:00
2020-08-29T09:51:46+02:00
Fellegjáró Marci
http://blog.hu/user/36180
Na ez az igazi buziknak való kaja kéremszépen...nem volt nektek gyerekkorotok? Atyaég!
https://vegapedia.blog.hu/2020/08/28/vegan_bundaskenyer_tuti_reggeli_tizorai_uzsonna/full_commentlist/1#c38864592
Válasz erre: Vegán bundáskenyér - tuti reggeli, tízórai, uzsonna
2020-08-29T07:58:33+02:00
2020-08-29T07:58:33+02:00
egyinges
http://blog.hu/user/501788
Amúgy elég provokatív a blogotok, gondolom, direkt van így. Vegán húsleves, stb. Kiváncsi lennék, mikor jöttök ki a vegán csülkös-pacal receptjével?<br />
Egyszer Németországban egy nagyváros főterén lesátrazott pár vegán fasiszta és elkezdte az agitálást. Engem is megtaláltak, csak annyit mondtam nekik, hogy sokat köszönhettek nekem, mivel pont azokat az állatokat eszem meg, amik a ti kajátokat zabálják, ezért az összes biológiából megbukott idióta több növényt ehet. Egyből kussban maradtak.
https://vegapedia.blog.hu/2020/08/28/vegan_bundaskenyer_tuti_reggeli_tizorai_uzsonna/full_commentlist/1#c38864566
Válasz erre: Vegán bundáskenyér - tuti reggeli, tízórai, uzsonna
2020-08-29T07:53:24+02:00
2020-08-29T07:53:24+02:00
egyinges
http://blog.hu/user/501788
Hát, a kép alapján elég szarul néz ki.
https://vegapedia.blog.hu/2020/08/28/vegan_bundaskenyer_tuti_reggeli_tizorai_uzsonna/full_commentlist/1#c38864562
Válasz erre: Vegán bundáskenyér - tuti reggeli, tízórai, uzsonna
2020-08-29T07:52:10+02:00
2020-08-29T07:52:10+02:00
enpera
http://blog.hu/user/174989
Ha ennyire vegánul kell élni, miért kell MINDEN kajátoknak nem vegán kajákra hasonlítani ? Ezt nem értem.... és amúgy szeretem a zöldségeket, a csicseriborsót is nagyon, de nem csinálok ilyenekből vallást, a tojást is imádom
https://vegapedia.blog.hu/2020/08/28/vegan_bundaskenyer_tuti_reggeli_tizorai_uzsonna/full_commentlist/1#c38864484
Válasz erre: Vegán bundáskenyér - tuti reggeli, tízórai, uzsonna
2020-08-29T05:34:36+02:00
2020-08-29T05:34:36+02:00
DFK
http://blog.hu/user/148783
Semmiképpen se lehet bundáskenyérnek hívni.
https://vegapedia.blog.hu/2020/08/28/vegan_bundaskenyer_tuti_reggeli_tizorai_uzsonna/full_commentlist/1#c38864446
Válasz erre: Vegán bundáskenyér - tuti reggeli, tízórai, uzsonna
2020-08-29T02:48:34+02:00
2020-08-29T02:48:34+02:00
Inkvizítor666
http://blog.hu/user/1351308
Hát a jó kurva anyátok, nyomorult Vegán idióták, a bundáskenyér az tojásból van gyökér köcsög
https://vegapedia.blog.hu/2020/08/14/vegan_mac_n_cheese_nem_sajtos_de_brutal_finom/full_commentlist/1#c38822306
Válasz erre: Vegan mac'n'cheese - nem sajtos, de brutál finom!
2020-08-18T09:31:23+02:00
2020-08-18T09:31:23+02:00
Void Bunkoid
http://blog.hu/user/169086
Sőt - erről volt cikk is nem is olyan régen - a legtöbb vegetáriánus/vegán ha kellőképpen ösztönlénnyé issza magát, akkor nagyon is szívesen, két pofára zabálja a húst :)
https://vegapedia.blog.hu/2020/08/14/vegan_mac_n_cheese_nem_sajtos_de_brutal_finom/full_commentlist/1#c38822300
Válasz erre: Vegan mac'n'cheese - nem sajtos, de brutál finom!
2020-08-18T09:30:27+02:00
2020-08-18T09:30:27+02:00
Void Bunkoid
http://blog.hu/user/169086
<a href="https://vegapedia.blog.hu/2020/08/14/vegan_mac_n_cheese_nem_sajtos_de_brutal_finom?full_commentlist=1#c38811602" class="reply_nick_648369" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38811602 );">@élhetetlen</a>: mert szegények habár nem merik bevallani, de titokban nagyon is vágynak a húsra/állati fehérjére - pontosabban nem titokban, hanem tudat alatt.<br />
<br />
A biológiát nem lehet átverni.
https://vegapedia.blog.hu/2020/08/14/vegan_mac_n_cheese_nem_sajtos_de_brutal_finom/full_commentlist/1#c38813772
Válasz erre: Vegan mac'n'cheese - nem sajtos, de brutál finom!
2020-08-15T19:51:11+02:00
2020-08-15T19:51:11+02:00
eßemfaßom meg áll
http://blog.hu/user/733286
Én is szeretem a krumplistésztát, de nekem izlik krumplistészta néven is. Persze nem is vagyok vega.<br />
<br />
Mondjuk a hagymaporok emlegetése elég kemény, vegáknak problémát okoz a hagymapucolás?
https://vegapedia.blog.hu/2020/08/14/vegan_mac_n_cheese_nem_sajtos_de_brutal_finom/full_commentlist/1#c38813182
Válasz erre: Vegan mac'n'cheese - nem sajtos, de brutál finom!
2020-08-15T16:15:16+02:00
2020-08-15T16:15:16+02:00
Void Bunkoid
http://blog.hu/user/169086
Oké. Szóval ez egy szokatlan fűszerezésű krumplistészta. De akkor ez mitől mac'n'cheese? :)
https://vegapedia.blog.hu/2020/08/07/vegan_husleves_nem_csak_vasarnapi_asztalra/full_commentlist/1#c38812756
Válasz erre: Vegán húsleves - nem csak vasárnapi asztalra
2020-08-15T13:36:34+02:00
2020-08-15T13:36:34+02:00
Betteli
http://blog.hu/user/276583
Megcsináltam, isteni lett! A nem vegánok is nagyon szerették. Köszönöm szépen a receptet!
https://vegapedia.blog.hu/2020/08/14/vegan_mac_n_cheese_nem_sajtos_de_brutal_finom/full_commentlist/1#c38812092
Válasz erre: Vegan mac'n'cheese - nem sajtos, de brutál finom!
2020-08-15T10:03:32+02:00
2020-08-15T10:03:32+02:00
arthurthedent
http://blog.hu/user/1539976
Ha jól értem nem eszel semmit, ami állíti eredetű, de teljesértékű az étel, mert belevágtad a krumplihéjat. Azigen! :D
https://vegapedia.blog.hu/2020/08/14/vegan_mac_n_cheese_nem_sajtos_de_brutal_finom/full_commentlist/1#c38811602
Válasz erre: Vegan mac'n'cheese - nem sajtos, de brutál finom!
2020-08-15T01:53:18+02:00
2020-08-15T01:53:18+02:00
élhetetlen
http://blog.hu/user/648369
Akkor újra, hátha felfogod. Nem a kajákkal van baj, hanem az elnevezésekkel. Rendszeresen főzök egy mártást, fehérrépa, sárga répa szeletelve, fűszerezve, megpárolva, megfőzve, petrezselyem zöldje, és egy tejfölös habarás, mert nem vagyok vegán, és ez megy a tésztára. De ez csak egy zöldség mártásos tészta. Miért kell a sajt nélküli sajtos tésztát vegán sajtostésztának hívni? Most nem néztem meg a videót, de az alapanyagokat nézne, lehetne fűszeres burgonyakrémes tészta is a neve. Miért ragaszkodtok azoknak az ételeknek a nevéhez, amit egyébként nem esztek meg?
https://vegapedia.blog.hu/2020/08/07/vegan_husleves_nem_csak_vasarnapi_asztalra/full_commentlist/1#c38811586
Válasz erre: Vegán húsleves - nem csak vasárnapi asztalra
2020-08-15T01:10:32+02:00
2020-08-15T01:10:32+02:00
élhetetlen
http://blog.hu/user/648369
<a href="https://vegapedia.blog.hu/2020/08/07/vegan_husleves_nem_csak_vasarnapi_asztalra?full_commentlist=1#c38790540" class="reply_nick_1469004" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38790540 );">@fules170</a>: Wikipédia: „A sonka olyan állat combjának vagy farának húsa, amelyet levágásra nevelnek”, mellékesen gyakran csak a disznó lábából származó húst nevezik így. A pulyka belefér a meghatározásba. Ha tényleg „vendéglátást oktató szakember” vagy, az egy katasztrófa. Csak a példáid, szegedi halászlé, van benne hal, szabolcsi káposzta, van benne káposzta. „mi a gond a vegán húslevessel?????”. az, hogy nincs benne hús, ami a nevében szerepel. „meséljétek már el, hogy a húsleves milyen húsból készül.”. Mindegy, de húsból. Legfeljebb elé rakják a jelzőt, hogy tyúkhúsleves, vagy marhahúsleves. „A hortobágyi palacsinta, vagy hortobágyi húsos palacsinta egy magyar ételspecialitás, darált pörkölthússal töltött sós palacsinta.”. Nincs meghatározva , hogy milyen húsból készült pörköltről van szó, itt is csak egy megjegyzés, „Alapvetően bármilyen pörköltből elkészíthető, legtöbbre a borjúpörköltből készítettet tartják”, de, csak ennyi. Az érvelésed, és a példáid silányak, gondolom a 100 példád is hasonló lenne. És „vendéglátást oktató szakember” vagy, remélem, nem főzni tanítasz, de ha ilyen logikai készségekkel rendelkezel, nem tudom, mit lehet rád bízni a vendéglátás területén. Persze, megfelelő kapcsolatokkal jöhet, az aki nem tudja csinálni, az tanítja.
https://vegapedia.blog.hu/2020/08/07/vegan_husleves_nem_csak_vasarnapi_asztalra/full_commentlist/1#c38792378
Válasz erre: Vegán húsleves - nem csak vasárnapi asztalra
2020-08-09T20:06:35+02:00
2020-08-09T20:06:35+02:00
eßemfaßom meg áll
http://blog.hu/user/733286
<a href="https://vegapedia.blog.hu/2020/08/07/vegan_husleves_nem_csak_vasarnapi_asztalra?full_commentlist=1#c38790540" class="reply_nick_1469004" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38790540 );">@fules170</a>: "elárulom, nincs meghatározva! készülhet krokodilból is és kenguruból is." <br />
<br />
és ezzel senkinek nem is lenne baja, hiszen ezek állatok.
https://vegapedia.blog.hu/2020/08/07/vegan_husleves_nem_csak_vasarnapi_asztalra/full_commentlist/1#c38792360
Válasz erre: Vegán húsleves - nem csak vasárnapi asztalra
2020-08-09T20:01:23+02:00
2020-08-09T20:01:23+02:00
eßemfaßom meg áll
http://blog.hu/user/733286
<a href="https://vegapedia.blog.hu/2020/08/07/vegan_husleves_nem_csak_vasarnapi_asztalra?full_commentlist=1#c38790540" class="reply_nick_1469004" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38790540 );">@fules170</a>: "gond a vegán húslevessel????? a kifejezés a technológiára utal."<br />
<br />
a technológia jelen esetben zöldségleves előállítás<br />
<br />
"azon miért nem háborodtok fel, hogy pulyka sonka? "<br />
<br />
A pulykának szép nagy sonkája van szóval én itt nem látom a felháborodnivalót . A "mellsonka" már viccesebb és a sonkavicc-csúcs a halsonka, de mindezek létező fogalmak még ha hülyén is néznek ki. A húsleves viszont vagy húsból készül vagy nem húsleves.
https://vegapedia.blog.hu/2020/08/07/vegan_husleves_nem_csak_vasarnapi_asztalra/full_commentlist/1#c38791002
Válasz erre: Vegán húsleves - nem csak vasárnapi asztalra
2020-08-09T13:09:57+02:00
2020-08-09T13:09:57+02:00
Alick
http://blog.hu/user/824438
Szerintem is eléggé gáz a hagyományos konyha húsmentes imitációja - ha pl. vega levest szeretnék enni, annak tökéletes az indiai fúszeres dahl.
https://vegapedia.blog.hu/2020/08/07/vegan_husleves_nem_csak_vasarnapi_asztalra/full_commentlist/1#c38790998
Válasz erre: Vegán húsleves - nem csak vasárnapi asztalra
2020-08-09T13:07:26+02:00
2020-08-09T13:07:26+02:00
Alick
http://blog.hu/user/824438
Megboldogult Schirilla György (vegetáriánus sportoló) a húslevest hullateának nevezte. :)<br />
<br />
Namármost akkor a hiteles vegán elnevezés húsmentes hullatea lenne?! :)
https://vegapedia.blog.hu/2020/08/07/vegan_husleves_nem_csak_vasarnapi_asztalra/full_commentlist/1#c38790976
Válasz erre: Vegán húsleves - nem csak vasárnapi asztalra
2020-08-09T13:02:48+02:00
2020-08-09T13:02:48+02:00
Alick
http://blog.hu/user/824438
<a href="https://vegapedia.blog.hu/2020/08/07/vegan_husleves_nem_csak_vasarnapi_asztalra?full_commentlist=1#c38790540" class="reply_nick_1469004" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38790540 );">@fules170</a>: "mondjátok már meg, hogy a hortobágyi palacsinta miből készül????"<br />
<br />
Előző napi húsmaradékok ledarálva..?<br />
:)
https://vegapedia.blog.hu/2020/08/07/vegan_husleves_nem_csak_vasarnapi_asztalra/full_commentlist/1#c38790540
Válasz erre: Vegán húsleves - nem csak vasárnapi asztalra
2020-08-09T11:26:30+02:00
2020-08-09T11:26:30+02:00
fules170
http://blog.hu/user/1469004
hűha mennyi okos húsevő háborodik fel a semmin. azon miért nem háborodtok fel, hogy pulyka sonka? félreértés ne essen, húsevő vagyok és ráadásul vendéglátást oktató szakember. azt gondolom, hogy semmi gond nincs azzal, ha valaki azt írja hogy vegán húsleves. létezik szegedi halászlé, szabolcsi káposzta, mi a gond a vegán húslevessel????? a kifejezés a technológiára utal. egyébként is, ha már pálcát törtök mások felett, meséljétek már el, hogy a húsleves milyen húsból készül. elárulom, nincs meghatározva! készülhet krokodilból is és kenguruból is. de tovább megyek, ugyan mondjátok már meg, hogy a hortobágyi palacsinta miből készül???? elárulom, ha azt gondolod, hogy szárnyasból, akkor óriásit tévedtek, mert borjúhúsból. mégsem jelzik az étlapon, hogy a nagyon is klasszikus ételt a magyar éttermek 99% ban átbaszásból és hozzá nem értésből paprikás csirkéből készítik. 100 példát tudok mondni kapásból, ami legalább ekkora marhaság. szóval, mielőtt más szemében meglátjátok a szálkát vegyétek észre magatok előtt az erdőt!
https://vegapedia.blog.hu/2020/08/07/vegan_husleves_nem_csak_vasarnapi_asztalra/full_commentlist/1#c38790246
Válasz erre: Vegán húsleves - nem csak vasárnapi asztalra
2020-08-09T10:16:21+02:00
2020-08-09T10:16:21+02:00
marvin
http://blog.hu/user/49758
Vegán húsleves olyan mint a guminő?
https://vegapedia.blog.hu/2020/08/07/vegan_husleves_nem_csak_vasarnapi_asztalra/full_commentlist/1#c38789868
Válasz erre: Vegán húsleves - nem csak vasárnapi asztalra
2020-08-09T08:09:02+02:00
2020-08-09T08:09:02+02:00
eßemfaßom meg áll
http://blog.hu/user/733286
<a href="https://vegapedia.blog.hu/2020/08/07/vegan_husleves_nem_csak_vasarnapi_asztalra?full_commentlist=1#c38789292" class="reply_nick_437508" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38789292 );">@Vén motoros</a>: "MIÉRT?!!!"<br />
nyilvánvalóan valami komplexus
https://vegapedia.blog.hu/2020/08/07/vegan_husleves_nem_csak_vasarnapi_asztalra/full_commentlist/1#c38789718
Válasz erre: Vegán húsleves - nem csak vasárnapi asztalra
2020-08-09T03:11:00+02:00
2020-08-09T03:11:00+02:00
So No
http://blog.hu/user/808987
En ma karfiolt formazok daralt disznohusbol, kirantom, es elhitetem a csaladdal, hogy ez zoldseg.
https://vegapedia.blog.hu/2020/08/07/vegan_husleves_nem_csak_vasarnapi_asztalra/full_commentlist/1#c38789292
Válasz erre: Vegán húsleves - nem csak vasárnapi asztalra
2020-08-08T22:19:53+02:00
2020-08-08T22:19:53+02:00
Vén motoros
http://blog.hu/user/437508
Vegán húsleves, vegán hús, vegán kolbász: fából vaskarika. Szégyellitek magatokat, vagy mi? Miért kell a tradícionális húsételek nevét megbecstelenítve "vegán húsételnek" elnevezni azt, amiben nincs hús? Egyszerűen nevetségessé teszitek magatokat ezzel a nagy erőlködéssel.<br />
Nme röhejes vegán húslevesnek hívni egy sima zöldséglevest? Márcsak azért is, mert - bár én húsevő vagyok - de imádom a zöldségleveseket, bármiből is készüljenek, meg a főzelékeket is. Nincs Magyarországon olyan zöldség, amit ne szeretnék levesbe, főzelékbe, rakottasan vagy savanyítva. De a borjú megfodul bennem, ha a kedvenc zöldség ételeimet ti "Vegán húsételeknek" csúfoljtok. MIÉRT?!!!
https://vegapedia.blog.hu/2020/08/07/vegan_husleves_nem_csak_vasarnapi_asztalra/full_commentlist/1#c38788812
Válasz erre: Vegán húsleves - nem csak vasárnapi asztalra
2020-08-08T21:05:27+02:00
2020-08-08T21:05:27+02:00
eßemfaßom meg áll
http://blog.hu/user/733286
húsmentes húsleves<br />
<br />
és csodálkoztok amikor lehülyéznek benneteket
https://vegapedia.blog.hu/2020/08/07/vegan_husleves_nem_csak_vasarnapi_asztalra/full_commentlist/1#c38787910
Válasz erre: Vegán húsleves - nem csak vasárnapi asztalra
2020-08-08T18:40:42+02:00
2020-08-08T18:40:42+02:00
élhetetlen
http://blog.hu/user/648369
Kifejezetten idegesítőek vagytok! Nem csak ti, hanem az egész vega, vegán szekció. Rendben van, hogy azt esztek, amit akartok, de foglalkozhatnátok egy kicsit az ételek elnevezésével is. Leírtátok párszor a vegán húsleves kifejezést is, de a „vegán nem húsleves” sem jobb. A „nem húsleves” lehet akár diós tészta is, az sem húsleves. Miért nem lehet egy ételt annak nevezni, ami. Tökbél leves. Mellé egy ilyen fotó, és ugyanúgy megfőzné, aki akarja. Más forrásból, vegán brassói, lánykori nevén brassói aprópecsenye. Mégegyszer, aprópecsenye, hús. A fűszeres tofukocka sütve, sült krumplival, az egy másik étel. Másik példa: <a rel="nofollow" href="http://kertkonyha.hu/2014/08/13/rantott-hus-vegetarianus/">kertkonyha.hu/2014/08/13/rantott-hus-vegetarianus/</a> .Rántott hús (vegetáriánus). Miért nem rántott szejtán szelet, ha egyébként az? Elég sokan vagytok, nyissatok egy ötletbörzét az ételek elnevezésére. Nem értem, hogy egy vegánt miért a „hús” szóval akartok bevonzani.
https://vegapedia.blog.hu/2020/08/07/vegan_husleves_nem_csak_vasarnapi_asztalra/full_commentlist/1#c38787758
Válasz erre: Vegán húsleves - nem csak vasárnapi asztalra
2020-08-08T17:59:31+02:00
2020-08-08T17:59:31+02:00
Sir Gombóc
http://blog.hu/user/448153
Ez nem húsleves, hanem egy jófajta zöldségleves, így ne nevezzük annak. Ettől még finom lehet.
https://vegapedia.blog.hu/2020/06/12/vegan_recept_nem_bant_lapatold_a_lasagne-at/full_commentlist/1#c38603166
Válasz erre: Vegán recept nem bánt, lapátold a lasagne-át!
2020-06-14T11:54:32+02:00
2020-06-14T11:54:32+02:00
Sir Gombóc
http://blog.hu/user/448153
Ha nem vagy gluténérzékeny értelmetlen a gluténmenzes tészta használat.
https://vegapedia.blog.hu/2020/05/22/bodi-sylvi-citromos-maktortaja-ha-extra-finom-sutire-vagysz/full_commentlist/1#c38543876
Válasz erre: Bódi Sylvi citromos máktortája - ha extra finom sütire vágysz
2020-05-25T15:44:45+02:00
2020-05-25T15:44:45+02:00
NemNick
http://blog.hu/user/45214
Nyúltam a receptet, köszi! <br />
<br />
Egy dolgot viszont nem értek: Hogyan tudod az egy éjszakán át áztatott datolya levében egy éjaszakán át áztatni a kesudiót? Vagy ez a süti két napos előkészületet igényel? <br />
De addig mi lesz az áztatott datolyával?
https://vegapedia.blog.hu/2020/01/17/gluten-_es_szojamentes_vegan_virsli_meglepetessel/full_commentlist/1#c38539008
Válasz erre: Glutén- és szójamentes vegán virsli meglepetéssel
2020-05-23T20:58:21+02:00
2020-05-23T20:58:21+02:00
Sipos Tünde
http://blog.hu/user/1534470
Kipróbáltam a receptet, nekem nagyon ízlett. Nem vártam ilyen finom ízeket. Ebből az adagból elég sok "virsli" lett. Köszönöm a receptet.
https://vegapedia.blog.hu/2020/05/01/ilyen_vegan_sajtot_meg-tuti_nem_kostoltal/full_commentlist/1#c38490598
Válasz erre: Ilyen vegán sajtot még tuti nem kóstoltál!
2020-05-09T11:23:44+02:00
2020-05-09T11:23:44+02:00
CCnick
http://blog.hu/user/1229811
<a href="https://vegapedia.blog.hu/2020/05/01/ilyen_vegan_sajtot_meg-tuti_nem_kostoltal?full_commentlist=1#c38488396" class="reply_nick_1174891" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38488396 );">@Scott Tenorman Must Die</a>: belátom, tévedtem
https://vegapedia.blog.hu/2020/05/01/ilyen_vegan_sajtot_meg-tuti_nem_kostoltal/full_commentlist/1#c38488460
Válasz erre: Ilyen vegán sajtot még tuti nem kóstoltál!
2020-05-08T14:22:37+02:00
2020-05-08T14:22:37+02:00
Attilajukkaja
http://blog.hu/user/53310
<a href="https://vegapedia.blog.hu/2020/05/01/ilyen_vegan_sajtot_meg-tuti_nem_kostoltal?full_commentlist=1#c38488396" class="reply_nick_1174891" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38488396 );">@Scott Tenorman Must Die</a>: <br />
Hú, de sokat tettél hozzá az érveléskehez! :o)))))
https://vegapedia.blog.hu/2020/05/01/ilyen_vegan_sajtot_meg-tuti_nem_kostoltal/full_commentlist/1#c38488396
Válasz erre: Ilyen vegán sajtot még tuti nem kóstoltál!
2020-05-08T13:50:48+02:00
2020-05-08T13:50:48+02:00
Scott Tenorman Must Die
http://blog.hu/user/1174891
<a href="https://vegapedia.blog.hu/2020/05/01/ilyen_vegan_sajtot_meg-tuti_nem_kostoltal?full_commentlist=1#c38487702" class="reply_nick_53310" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38487702 );">@Attilajukkaja</a>: tudom miért vagy ilyen ostoba. <a href="https://vegapedia.blog.hu/2020/05/01/ilyen_vegan_sajtot_meg-tuti_nem_kostoltal?full_commentlist=1#c38486850" class="reply_nick_1229811" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38486850 );">@CCnick</a>: -nek pedig nincs igaza, te sokkal hülyébb vagy, mint amilyennek mutatod magad.
https://vegapedia.blog.hu/2020/05/01/ilyen_vegan_sajtot_meg-tuti_nem_kostoltal/full_commentlist/1#c38487702
Válasz erre: Ilyen vegán sajtot még tuti nem kóstoltál!
2020-05-08T08:57:19+02:00
2020-05-08T08:57:19+02:00
Attilajukkaja
http://blog.hu/user/53310
<a href="https://vegapedia.blog.hu/2020/05/01/ilyen_vegan_sajtot_meg-tuti_nem_kostoltal?full_commentlist=1#c38486822" class="reply_nick_1229811" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38486822 );">@CCnick</a>: <br />
"nem hinném, hogy egy többezeréves termékkörnél a "szabadalom" szó értelmezhető lenne"<br />
Ezt szerencsére senki nem mondta. De egy új terméket lehet szabadalmaztatni. Ott már vigyázni kell az elnevezéssel.<br />
<br />
"Hányszor reszelt birsalmasajtot a makarónidra a nagyi amikor sajtos makarónit ettetek?"<br />
Vagyis csak az a sajt, amit makarónira reszelnek? Ezen logika alapján a camembert sem egy sajt.<br />
<br />
"Használhatja, a kommentelők meg leirhatják azt amit fentebb leirtak."<br />
Örülök, hogy végre így látod!!!!!<br />
<br />
"nem vagy annyira hülye mint amennyire mutatod"<br />
Nem biztos, hogy annak mutatom magam, csak te nem értesz velem egyet, ezért próbálsz hülyének beállítani. A kettő nem ugyanaz.
https://vegapedia.blog.hu/2020/05/01/ilyen_vegan_sajtot_meg-tuti_nem_kostoltal/full_commentlist/1#c38486850
Válasz erre: Ilyen vegán sajtot még tuti nem kóstoltál!
2020-05-07T20:31:20+02:00
2020-05-07T20:31:20+02:00
CCnick
http://blog.hu/user/1229811
<a href="https://vegapedia.blog.hu/2020/05/01/ilyen_vegan_sajtot_meg-tuti_nem_kostoltal?full_commentlist=1#c38479460" class="reply_nick_53310" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38479460 );">@Attilajukkaja</a>: "A tejtermékből készült sajttól."<br />
<br />
A sajt tejtermék. Pont. Kár ragoznod. <br />
<br />
"Ez hogy jön ide?????"<br />
<br />
Hát kb ugy néz ki mint az aranygyűrű, ugy lehet felhúzni az ujjakra mint az aranyggyűrűt, ráadásul még tényleg fémből is van, hát miért ne hivhatná szegény gagyizó aranygyűrünek csak azért mert rézből van? Nem akarja szabadalmaztatni de még céget se alapít rá.<br />
<br />
"Attól még sajtnak hívjuk."<br />
<br />
Birsalmasajtnak hívjuk. Hányszor reszelt birsalmasajtot a makarónidra a nagyi amikor sajtos makarónit ettetek? <br />
<br />
Érted te mert nem vagy annyira hülye mint amennyire mutatod, csak tudod, hogy ebből jól nem tudsz kijönni így inkább játszod a keményfejűt hátha a többiek unják meg hamarabb.
https://vegapedia.blog.hu/2020/05/01/ilyen_vegan_sajtot_meg-tuti_nem_kostoltal/full_commentlist/1#c38486822
Válasz erre: Ilyen vegán sajtot még tuti nem kóstoltál!
2020-05-07T20:21:58+02:00
2020-05-07T20:21:58+02:00
CCnick
http://blog.hu/user/1229811
<a href="https://vegapedia.blog.hu/2020/05/01/ilyen_vegan_sajtot_meg-tuti_nem_kostoltal?full_commentlist=1#c38479164" class="reply_nick_53310" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38479164 );">@Attilajukkaja</a>: "szabadalmi célból" nem hinném, hogy egy többezeréves termékkörnél a "szabadalom" szó értelmezhető lenne.<br />
<br />
"De attól még rengeteg terméket találsz ilyen elnevezés alatt"<br />
<br />
Linkelj egyet. Perze olyat amit a gyártója annak nevez, ne olyat amit a random netes webshop annak hazudik. <br />
<br />
"Egy blog miért ne használhatná? " <br />
<br />
Használhatja, a kommentelők meg leirhatják azt amit fentebb leirtak.
https://vegapedia.blog.hu/2020/05/01/ilyen_vegan_sajtot_meg-tuti_nem_kostoltal/full_commentlist/1#c38480728
Válasz erre: Ilyen vegán sajtot még tuti nem kóstoltál!
2020-05-05T21:32:36+02:00
2020-05-05T21:32:36+02:00
yourmomtits
http://blog.hu/user/1403056
<a href="https://vegapedia.blog.hu/2020/05/01/ilyen_vegan_sajtot_meg-tuti_nem_kostoltal?full_commentlist=1#c38472206" class="reply_nick_53310" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38472206 );">@Attilajukkaja</a>: igen, neked a fejedben lévő "agy" is csak az állagra utal
https://vegapedia.blog.hu/2020/05/01/ilyen_vegan_sajtot_meg-tuti_nem_kostoltal/full_commentlist/1#c38479460
Válasz erre: Ilyen vegán sajtot még tuti nem kóstoltál!
2020-05-05T13:50:09+02:00
2020-05-05T13:50:09+02:00
Attilajukkaja
http://blog.hu/user/53310
<a href="https://vegapedia.blog.hu/2020/05/01/ilyen_vegan_sajtot_meg-tuti_nem_kostoltal?full_commentlist=1#c38479392" class="reply_nick_1476122" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38479392 );">@Örömhernyó</a>: <br />
"szerintem a kommentezők többségének az első bekezdés fennhéjázó, teljesen alaptalan állításával van baja"<br />
Én nem találom se fennhéjázónak, se alaptalannak, ... de ez valóban szubjektív. Ebben különbözünk.<br />
<br />
"Eszerint csak a vegán előtag különbözteti meg a sajtot a csicserivalamitől."<br />
A tejtermékből készült sajttól. Jól látod. <br />
<br />
" Íz, alapanyag, tápérték, jogi besorolás, allergének szempontjából is teljesen más."<br />
Nyilván kóstoltad, hogy ezt állítod! Milyen volt? Mesélj!<br />
A jogi besorolásról pedig nem érdemes vitatkozni, ha egy bloggeről van szó és nem egy szabadalmaztatás alatt álló vagy kerskedelmi termékról.<br />
<br />
"A gagyizó romák is aranygyűrűnek nevezik a rézből készült, kifényesített gagyit."<br />
Ez hogy jön ide????? <br />
<br />
"A birsalmasajtról se állítja senki, hogy pont olyan sajt, mint a rendes sajt, csak birsalmából van."<br />
Attól még sajtnak hívjuk.<br />
Nem értem, miért fektetsz ennyi energiát abba, hogy rendszeresen fikázd a vegákat/vegetáriánusokat. Miért bánt ennyire a tény, hogy sokan másként étkeznek, mint te?
https://vegapedia.blog.hu/2020/05/01/ilyen_vegan_sajtot_meg-tuti_nem_kostoltal/full_commentlist/1#c38479392
Válasz erre: Ilyen vegán sajtot még tuti nem kóstoltál!
2020-05-05T13:33:12+02:00
2020-05-05T13:33:12+02:00
Örömhernyó
http://blog.hu/user/1476122
<a href="https://vegapedia.blog.hu/2020/05/01/ilyen_vegan_sajtot_meg-tuti_nem_kostoltal?full_commentlist=1#c38479164" class="reply_nick_53310" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38479164 );">@Attilajukkaja</a>: nézd, nekem a posztban szereplő készítménnyel semmi bajom<br />
Nekem, és szerintem a kommentezők többségének az első bekezdés fennhéjázó, teljesen alaptalan állításával van baja, miszerint:<br />
"Már az elején érdemes megjegyezni, hogy ez bizony sajt, csak épp vegán. Így különböztethető meg a nem vegán és vegán sajt. Ennyire egyszerű, mint a faék."<br />
<br />
Eszerint csak a vegán előtag különbözteti meg a sajtot a csicserivalamitől. De nevezzük csicseriborsó sajtnak. De nem csak a vegán előtag különbözteti meg! Hanem teljesen más. Íz, alapanyag, tápérték, jogi besorolás, allergének szempontjából is teljesen más. Ezzel van itt a gond, hogy ez nem olyan egyszerű, mint a faék.<br />
A gagyizó romák is aranygyűrűnek nevezik a rézből készült, kifényesített gagyit. Pedig nem ugyanaz. Alapvetően különbözőek.<br />
<br />
A birsalmasajtról se állítja senki, hogy pont olyan sajt, mint a rendes sajt, csak birsalmából van. Ez fogalmilag kizárt.
https://vegapedia.blog.hu/2020/05/01/ilyen_vegan_sajtot_meg-tuti_nem_kostoltal/full_commentlist/1#c38479164
Válasz erre: Ilyen vegán sajtot még tuti nem kóstoltál!
2020-05-05T12:16:40+02:00
2020-05-05T12:16:40+02:00
Attilajukkaja
http://blog.hu/user/53310
@CCnick: <br />
Elfogadom, hogy szabadalmi célból nem alkalmazható a növényi sajtokra a sajt elnevezés. Jogi problémák. De attól még rengeteg terméket találsz ilyen elnevezés alatt. Egy blog miért ne használhatná? Miért ezen akadt fenn ennyi ember anélkül, hogy a recetre reagált volna?<br />
<br />
Aki csak azért ír be, hogy leszólja a posztolót, mert amúgy baromira nem érdekli az egész, ... arról inkább nem nyilvánítok véleményt.
https://vegapedia.blog.hu/2020/05/01/ilyen_vegan_sajtot_meg-tuti_nem_kostoltal/full_commentlist/1#c38478962
Válasz erre: Ilyen vegán sajtot még tuti nem kóstoltál!
2020-05-05T11:27:50+02:00
2020-05-05T11:27:50+02:00
CCnick
http://blog.hu/user/1229811
<a href="https://vegapedia.blog.hu/2020/05/01/ilyen_vegan_sajtot_meg-tuti_nem_kostoltal?full_commentlist=1#c38478424" class="reply_nick_53310" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38478424 );">@Attilajukkaja</a>:<br />
Ez nem tetszés vagy nemtetszés kérdése hanem tény. Hogy mi a sajt azt nem a blogger meg a kommentelő hanem az élelmiszerkönyv határozza meg. <br />
<br />
Nem is találsz a boltban olyan terméket ami növényből van és azt nyomtatták rá, hogy "sajt" de még külföldiül se lesz rajta, hanem lesz valami fantázianeve.
https://vegapedia.blog.hu/2020/05/01/ilyen_vegan_sajtot_meg-tuti_nem_kostoltal/full_commentlist/1#c38478424
Válasz erre: Ilyen vegán sajtot még tuti nem kóstoltál!
2020-05-05T09:19:07+02:00
2020-05-05T09:19:07+02:00
Attilajukkaja
http://blog.hu/user/53310
<a href="https://vegapedia.blog.hu/2020/05/01/ilyen_vegan_sajtot_meg-tuti_nem_kostoltal?full_commentlist=1#c38477362" class="reply_nick_1229811" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38477362 );">@CCnick</a>: <br />
Valamit védhetetlennek minősíteni csupán azért, mert neked nem tetszik, az mennyivel értelmesebb "hobbi"? :o)))<br />
A kereskedelemben rengeteg vegán sajt kapható, csak körül kell nézni.
https://vegapedia.blog.hu/2020/05/01/ilyen_vegan_sajtot_meg-tuti_nem_kostoltal/full_commentlist/1#c38477362
Válasz erre: Ilyen vegán sajtot még tuti nem kóstoltál!
2020-05-04T19:52:31+02:00
2020-05-04T19:52:31+02:00
CCnick
http://blog.hu/user/1229811
Végülis a védhetetlent védeni is lehet egyfajta hobbi, ha nem is a legértelmesebb.
https://vegapedia.blog.hu/2020/05/01/ilyen_vegan_sajtot_meg-tuti_nem_kostoltal/full_commentlist/1#c38476368
Válasz erre: Ilyen vegán sajtot még tuti nem kóstoltál!
2020-05-04T13:51:07+02:00
2020-05-04T13:51:07+02:00
Attilajukkaja
http://blog.hu/user/53310
<a href="https://vegapedia.blog.hu/2020/05/01/ilyen_vegan_sajtot_meg-tuti_nem_kostoltal?full_commentlist=1#c38474906" class="reply_nick_1476122" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38474906 );">@Örömhernyó</a>: <br />
"A posztban leírt élet nem az."<br />
Legyen ahogy akarod! :o))))<br />
<br />
"A birsalmasajt egy hagyományos elnevezése egy lekvárszerű ételnek"<br />
Mostanra már hagyományos, de mikortól az? És miért lehet azt sajtnak nevezni, a csicserisajtot pedig nem?<br />
<br />
"és senki, ami birsalmasajtot csinál nem állítja, amit a posztoló"<br />
Nagymamám (aki) mindig is sajtnak nevezte. Hú, de nem szerettem!<br />
<br />
"Ez jogellenes."<br />
Pereld be a posztolót! :o)))<br />
<br />
"szemenszedett hazugság, hogy úgy különböztethető meg egymástól az igazi sajt és a vegán "sajt", hogy elétesszül a vegán szót."<br />
Pedig rengeteg fajta vegán sajt létezik. Közértben is kapható. Általában kókuszlisztből és valamilyen keményítőből készítik. Teljesen legálisan. <br />
<br />
"A dögevőzéssel kibukott az igazi személyiséged, hovatartozásod."<br />
És hova tartozom? :o))))<br />
Talán azok közé, akik nem tűrik el szótlanul, hogy a vegánokat náciknak vagy vegánállatoknak nevezzék egyesek csak azért, mert nem esznek állati eredetű termékeket? Vagy mert egy csicserisajtot sajtnak mernek elnevezni?<br />
<br />
"én szeretem a csicseriborsó alapú dolgokat, salátákat."<br />
Ezt már sokszor felemlegetted. Nem egészen értem, ez mit indokol.<br />
<br />
"A húst se hívjuk dögnek."<br />
Akkor a vegánokat se hívjuk náciknak vagy állatoknak. Rendben?<br />
<br />
<a href="https://vegapedia.blog.hu/2020/05/01/ilyen_vegan_sajtot_meg-tuti_nem_kostoltal?full_commentlist=1#c38475202" class="reply_nick_38864" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38475202 );">@qwertzu</a>: <br />
"Ha a posztoló hívhatja sajtnak a fenti receptet, akkor én hívhatom vegánnak a disznózsíros ételeket."<br />
Hát hívjad! <br />
Azt hiszem, ezt kitárgyaltuk. :o)
https://vegapedia.blog.hu/2020/05/01/ilyen_vegan_sajtot_meg-tuti_nem_kostoltal/full_commentlist/1#c38475202
Válasz erre: Ilyen vegán sajtot még tuti nem kóstoltál!
2020-05-04T08:10:56+02:00
2020-05-04T08:10:56+02:00
qwertzu
http://blog.hu/user/38864
<a href="https://vegapedia.blog.hu/2020/05/01/ilyen_vegan_sajtot_meg-tuti_nem_kostoltal?full_commentlist=1#c38474494" class="reply_nick_53310" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38474494 );">@Attilajukkaja</a>: Mág mindig nem érted. Ha a posztoló hívhatja sajtnak a fenti receptet, akkor én hívhatom vegánnak a disznózsíros ételeket. Vegán gombapörkölt pl.
https://vegapedia.blog.hu/2020/05/01/ilyen_vegan_sajtot_meg-tuti_nem_kostoltal/full_commentlist/1#c38474906
Válasz erre: Ilyen vegán sajtot még tuti nem kóstoltál!
2020-05-04T01:48:01+02:00
2020-05-04T01:48:01+02:00
Örömhernyó
http://blog.hu/user/1476122
<a href="https://vegapedia.blog.hu/2020/05/01/ilyen_vegan_sajtot_meg-tuti_nem_kostoltal?full_commentlist=1#c38473172" class="reply_nick_53310" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38473172 );">@Attilajukkaja</a>: Az élelmiszerkönyv meghatározza, hogy mi a sajt. A posztban leírt élet nem az.<br />
A birsalmasajt egy hagyományos elnevezése egy lekvárszerű ételnek és senki, ami birsalmasajtot csinál nem állítja, amit a posztoló, hogy "Már az elején érdemes megjegyezni, hogy ez bizony sajt, csak épp vegán. Így különböztethető meg a nem vegán és vegán sajt. Ennyire egyszerű, mint a faék."<br />
<br />
Ez jogellenes. Nem nevezheted sajtnak ezt a kutyulmányt. Az meg szemenszedett hazugság, hogy úgy különböztethető meg egymástól az igazi sajt és a vegán "sajt", hogy elétesszül a vegán szót. Eleve teljesen más az íze, tapértéke stb.<br />
<br />
Még egyszer: a birsalmasajt nem birsalmából készült sajt. A birsalmasajt egy magas pektintartalmú lekvárszerű készítmény. Senki sem mondja, hogy ez igazi sajt, csak birsalmából.<br />
<br />
Még a hírhedt multik, a Tesco és társaik is tartják magukat a jogszabályokhoz és nem nevezik a növényi olaj eredetű szilárd halmazállapotú termékeiket sajtnak. Elnevezik pizzafeltétnek. Mert az se sajt, ahogy a posztban leírt készítmény sem az. A dögevőzéssel kibukott az igazi személyiséged, hovatartozásod. Eleve a dög is egy meghatározott fogalom, a szabályosan levágott, kezelt állat és húsa nem dög. Sőt még a véletlenül elütött őz sem az. Vannak, akik esznek, ettek dögött, nagyanyámék is odaadták a falubeli cigányoknak az elhullott tyúkot, azok megköszönték, nagyon örültek neki. Szóval voltak, sőt valószínűleg vannak még dögevők Magyarországon, ők a romák. Igaz, nagymamám falujában senki se rótta fel nekik a dögevést, nem átkozták őket érte. Szegények voltak, így éltek túl, de nem vegánkodtak.<br />
<br />
Ismétlem én szeretem a csicseriborsó alapú dolgokat, salátákat. Tegnap is ettem sok salátát, gyümölcsöt a szállodában (tehát vegán dolgokat), ittam igazi tejet, joghurtot, ettem marhahúst, rákot, homárt, tojást is. A tojást se hívjuk tyúkvetélésnek vagy tyúkmenszesznek. A húst se hívjuk dögnek.
https://vegapedia.blog.hu/2020/05/01/ilyen_vegan_sajtot_meg-tuti_nem_kostoltal/full_commentlist/1#c38474494
Válasz erre: Ilyen vegán sajtot még tuti nem kóstoltál!
2020-05-03T21:18:42+02:00
2020-05-03T21:18:42+02:00
Attilajukkaja
http://blog.hu/user/53310
<a href="https://vegapedia.blog.hu/2020/05/01/ilyen_vegan_sajtot_meg-tuti_nem_kostoltal?full_commentlist=1#c38474460" class="reply_nick_38864" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38474460 );">@qwertzu</a>: <br />
Miért ne? Nyissál nyugodtan, csak nevezd disznózsíros vegánnak. :o))))<br />
És árulj benne disznózsíros szójasajtot vagy birsalmasajtot. Ha megélsz belőle, akkor majd gratulálok.
https://vegapedia.blog.hu/2020/05/01/ilyen_vegan_sajtot_meg-tuti_nem_kostoltal/full_commentlist/1#c38474460
Válasz erre: Ilyen vegán sajtot még tuti nem kóstoltál!
2020-05-03T21:09:55+02:00
2020-05-03T21:09:55+02:00
qwertzu
http://blog.hu/user/38864
<a href="https://vegapedia.blog.hu/2020/05/01/ilyen_vegan_sajtot_meg-tuti_nem_kostoltal?full_commentlist=1#c38473486" class="reply_nick_53310" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38473486 );">@Attilajukkaja</a>: Oké, tehát ha én nyitok egy vegán éttermet, ami hangsúlyozottan vegán, de minden kajában disznózsír és vaj lenne, az úgy okés? Mert én azt vegánnak nevezem. Ez ugyebár nem probléma, cask elnevezés kérdése.<br />
<br />
Pont annyira lesz vegán, mint amennyire a fenti recept sajt.
https://vegapedia.blog.hu/2020/05/01/ilyen_vegan_sajtot_meg-tuti_nem_kostoltal/full_commentlist/1#c38473486
Válasz erre: Ilyen vegán sajtot még tuti nem kóstoltál!
2020-05-03T17:58:10+02:00
2020-05-03T17:58:10+02:00
Attilajukkaja
http://blog.hu/user/53310
<a href="https://vegapedia.blog.hu/2020/05/01/ilyen_vegan_sajtot_meg-tuti_nem_kostoltal?full_commentlist=1#c38473362" class="reply_nick_1229811" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38473362 );">@CCnick</a>: <br />
"kezd lehullani rólad a cukivegamáz és előbújik a standard dögevőzős"<br />
Nem vagyok se cuki, se vega. De néha muszáj bekeményíteni, hogy érezze a másik fél is, hogy milyen az, amikor csak trollkodni meg pocskondiázni jár egy blogra. <br />
<br />
" Idézem: "ez bizony sajt""<br />
Mert így nevezte el. <br />
<br />
"ezt a nagyanyád soha nem mondta a birsalmasajtára"<br />
Nem támadta senki le azzal, hogy miért nevez egy gyümölcsös édességet sajtnak. Annak idején nem volt divat ilyesmibe belekötni.<br />
<br />
Azt hiszem, ezt megbeszéltük.
https://vegapedia.blog.hu/2020/05/01/ilyen_vegan_sajtot_meg-tuti_nem_kostoltal/full_commentlist/1#c38473376
Válasz erre: Ilyen vegán sajtot még tuti nem kóstoltál!
2020-05-03T17:26:07+02:00
2020-05-03T17:26:07+02:00
CCnick
http://blog.hu/user/1229811
<a href="https://vegapedia.blog.hu/2020/05/01/ilyen_vegan_sajtot_meg-tuti_nem_kostoltal?full_commentlist=1#c38473286" class="reply_nick_53310" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38473286 );">@Attilajukkaja</a>: "ahogyan itt is ennek nevezte el a blogger."<br />
<br />
Nem, nem ennek nevezte el hanem azt állítja, hogy ez az. Idézem: "ez bizony sajt" <br />
<br />
Biztos vagyok benne, hogy ezt a nagyanyád soha nem mondta a birsalmasajtára.
https://vegapedia.blog.hu/2020/05/01/ilyen_vegan_sajtot_meg-tuti_nem_kostoltal/full_commentlist/1#c38473362
Válasz erre: Ilyen vegán sajtot még tuti nem kóstoltál!
2020-05-03T17:23:16+02:00
2020-05-03T17:23:16+02:00
CCnick
http://blog.hu/user/1229811
<a href="https://vegapedia.blog.hu/2020/05/01/ilyen_vegan_sajtot_meg-tuti_nem_kostoltal?full_commentlist=1#c38473286" class="reply_nick_53310" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38473286 );">@Attilajukkaja</a>: Ha a vegák nem állati ételek nevét adnák kényszeresen mindenféle növényi vackaiknak akkor nem lenne min lovagolni. Tudod, ok-okozat. <br />
<br />
Az azért látszik, hogy kezd lehullani rólad a cukivegamáz és előbújik a standard dögevőzős.
https://vegapedia.blog.hu/2020/05/01/ilyen_vegan_sajtot_meg-tuti_nem_kostoltal/full_commentlist/1#c38473286
Válasz erre: Ilyen vegán sajtot még tuti nem kóstoltál!
2020-05-03T17:02:14+02:00
2020-05-03T17:02:14+02:00
Attilajukkaja
http://blog.hu/user/53310
<a href="https://vegapedia.blog.hu/2020/05/01/ilyen_vegan_sajtot_meg-tuti_nem_kostoltal?full_commentlist=1#c38473198" class="reply_nick_1229811" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38473198 );">@CCnick</a>: <br />
"sikeresen egy szintre helyezted magad vele. De legalább humorérzéked sincs."<br />
Miért? Neked talán van?<br />
Amúgy talán nem dögöt eszik egy magyar húsevő?<br />
<br />
" a nagymamád nem sajtot készített birsalmából hanem birsalmasajtot készített"<br />
Így van! Csak ez volt az édesség elnevezése, ahogyan itt is ennek nevezte el a blogger. <br />
Továbbra is ezen lovagoltok. Egy elnevezésen. :o)))))
https://vegapedia.blog.hu/2020/05/01/ilyen_vegan_sajtot_meg-tuti_nem_kostoltal/full_commentlist/1#c38473236
Válasz erre: Ilyen vegán sajtot még tuti nem kóstoltál!
2020-05-03T16:51:00+02:00
2020-05-03T16:51:00+02:00
CCnick
http://blog.hu/user/1229811
<a href="https://vegapedia.blog.hu/2020/05/01/ilyen_vegan_sajtot_meg-tuti_nem_kostoltal?full_commentlist=1#c38473172" class="reply_nick_53310" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38473172 );">@Attilajukkaja</a>: Továbbra sem éred, hogy a nagymamád nem sajtot készített birsalmából hanem birsalmasajtot készített ami gyakorlatilag egy sűrű lekvár és nem akarta megmagyarázni neked, hogy az igazából sajt csak birsből.
https://vegapedia.blog.hu/2020/05/01/ilyen_vegan_sajtot_meg-tuti_nem_kostoltal/full_commentlist/1#c38473198
Válasz erre: Ilyen vegán sajtot még tuti nem kóstoltál!
2020-05-03T16:44:11+02:00
2020-05-03T16:44:11+02:00
CCnick
http://blog.hu/user/1229811
<a href="https://vegapedia.blog.hu/2020/05/01/ilyen_vegan_sajtot_meg-tuti_nem_kostoltal?full_commentlist=1#c38472934" class="reply_nick_53310" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38472934 );">@Attilajukkaja</a>: sikeresen egy szintre helyezted magad vele. De legalább humorérzéked sincs.
https://vegapedia.blog.hu/2020/05/01/ilyen_vegan_sajtot_meg-tuti_nem_kostoltal/full_commentlist/1#c38473172
Válasz erre: Ilyen vegán sajtot még tuti nem kóstoltál!
2020-05-03T16:38:49+02:00
2020-05-03T16:38:49+02:00
Attilajukkaja
http://blog.hu/user/53310
<a href="https://vegapedia.blog.hu/2020/05/01/ilyen_vegan_sajtot_meg-tuti_nem_kostoltal?full_commentlist=1#c38473154" class="reply_nick_1476122" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38473154 );">@Örömhernyó</a>: <br />
"Na ez tipikus vegán fasiszta szóhasználat. Hitler is vega volt. Jó kis társaság."<br />
Mint feljebb írtam: "Ez Gonoszgólya beírására volt egy reflexió, aki azt írta, hogy "a vegánállatok a szarjaikat mindig rendes ételekről nevezik el.' (11:38:16)"<br />
Ez mégis milyen szóhasználat szerinted?<br />
<br />
"ezeknek a vegán kutyulmányoknak meg aztán az ég világon semmi köze nincs a tehénhez"<br />
Ezt szerencsére senki nem is állította. Ha valaki tudja értelmezni a vegán szót, az nem is várja el ezt.<br />
<br />
"Azokkal van a baj, amelyek egy létező normál ételt akarnak majmolni"<br />
Ez a te véleményed. Szerintem pedig semmi baj nem volt a nagymamámmal, aki birsalmasajtot készített. Nem tehéntejből.
https://vegapedia.blog.hu/2020/05/01/ilyen_vegan_sajtot_meg-tuti_nem_kostoltal/full_commentlist/1#c38473154
Válasz erre: Ilyen vegán sajtot még tuti nem kóstoltál!
2020-05-03T16:34:16+02:00
2020-05-03T16:34:16+02:00
Örömhernyó
http://blog.hu/user/1476122
<a href="https://vegapedia.blog.hu/2020/05/01/ilyen_vegan_sajtot_meg-tuti_nem_kostoltal?full_commentlist=1#c38472488" class="reply_nick_53310" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38472488 );">@Attilajukkaja</a>: Dögevő... Na ez tipikus vegán fasiszta szóhasználat. Hitler is vega volt. Jó kis társaság.<br />
<br />
Fiatalabb koromban volt Magyarországon reggeli ital néven forgalomban olyan tejtermék, amiből kivonták az értékes zsírt, talán a fehérje nagy részét is. Tehát fehér színű híg valami volt, de eredetileg tehénből jött, eredetileg tej is volt, csak nagyon lefölözték. Mégse nevezhették a forgalmazók tejnek, mert a tejnek is megvan az élelmiszerkönyvi meghatározása.<br />
Na most ezeknek a vegán kutyulmányoknak meg aztán az ég világon semmi köze nincs a tehénhez, tejhez, sajthoz. Úgyhogy tartsuk be a szabályokat és ne sajtozzuk le ezeket.<br />
<br />
Én eszem vegán ételeket is (meg rengeteg állati eredetűt is, a marha és a tengeri állatok a kedvenceim, szinte napont eszem ezeket, szerencsére itt, ahol élek, ez elérhető), a többségüket szeretem is. Azokkal van a baj, amelyek egy létező normál ételt akarnak majmolni, hamisítani, utánozni. Elnevezésben és ízben, állagban. Sose sikerül. Biztos lesz majd egyszer steakkel versenyezni tudó vegán szelet, de még nem tartunk ott.